Translate

Szukaj

sobota, 16 lutego 2013

PIELUSZKA MALUSZKA

Udając się w odwiedziny nowonarodzonego dziecka fajnym dodatkiem do prezentu może być taka kartka z Gratulacjami.Kartka jest rozkładana, można wpisac dowolne życzenia . Nie używałam wykrojników bo takich nie mam. Wszystko sama narysowałam, potem ozdoby i gotowe. Jeszcze chce zrobić kartkę dla dziewczynki jak tylko zdobędę jakieś fajne papiery :) Pomysł wpadł mi do głowy kupując kolejną paczkę pieluch:)



Dziękuję Wam za odwiedziny a szczególnie za każdy komentarz  :) to dla mnie bardzo ważne, jestem "PRZEDSZKOLAKIEM " w tej dziedzinie, ale Obiecuję się udoskonalać i szkolić !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie prace oraz zdjęcia zamieszczane na tej stronie są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.